Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Sezon müşterilerini nasıl sadık birer müşteriye dönüştürebilirsiniz?

Web Atölyesi olarak Muş bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret dünyasında rakipleri geride bırakmak, satıştan çok müşteri odaklı kurulan dijital stratejilerle mümkün olabilir. Bunun online platformlarda pek çok örneği mevcut. Her yıl yüzlerce fiziksel mağaza, KOBİ, yeni girişim ve büyük markalar, dijital dünyadaki yerini alıyor; ancak, bunların bir kısmı hedeflerine ulaşmayı başarabiliyor. Bunda kuşkusuz ki tamamen ticari yaklaşımlarda bulunanların, diğer markaların geride kalmasının etkisi büyük. Çünkü satışları artırmak için müşteri kazanmanın ilk hedef olarak belirlenmesinde fayda var.

Özellikle markanızı keşfetmiş, sitenizden bazı dönemler ya da en az bir kez alışveriş yapmış olan sezonluk müşterileri sürekli müşteri olarak kazanmak, geleceğe yönelik büyüme planlarınızda size en sağlam desteği sağlayacaktır.

Peki, sezonluk müşteriler için nasıl bir yaklaşım tarzı benimsemelisiniz? Hangi yöntemler müşteri sadakati kazanmanıza yardımcı olur? Dilerseniz, hem sadık müşteriler kazanmanızı sağlayacak hem de satış ve karlılığınızı artıracak bu yöntemlere birlikte göz atalım…

E-posta pazarlamada yaklaşım ve yöntemlerinizi doğru belirleyin

E-ticaret müşterileri, markalardan gelen e-postaları her zaman okumayabilir ya da bu e-postaları değerlendirmeyebilir. Oysa ki elbette her marka, kampanyaları, yeni ürünleri ve benzeri konularda aslında müşterileri için çok karlı olabilecek teklifler sunuyor; onları alışverişe davet ediyor. Ancak, belki de bu tekliflerin yeterince değerlendirilmemesinin nedenlerinden biri de bu e-postaların çeşitli markalardan sıklıkla geliyor olması olabilir.

Buna karşılık, sezonluk müşterilere bu tür teklifler sunmadan önce, onlar için birer “hoş geldin” e-postası hazırlayabilir, markanızı keşfetmeleri ve ürünlerinizle ilgilenmeleri dolayısıyla kendilerine teşekkür edebilirsiniz. Bu yaklaşım, öncelikle markanızın müşterilerine verdiği değerin altını çizerek, aradaki bağı kuvvetlendirmek adına ilk adım olacak. İlerleyen dönemlerde, E-ticaret sitenize üye olmak için doldurulan formlar aracılığıyla müşterilerinizin doğum günlerini öğrenebilir, bu tarihlerde kendilerine e-posta ve özel indirimler göndererek, ticari bir ilişkiden çok daha samimi bir bağ kurulmasını sağlayabilirsiniz.

E-posta pazarlamasında müşteri kazanmanın ve aynı zamanda E-ticaret sitenizin trafiğini artırmanın bir başka yolu da blog’unuzdan, oluşturduğunuz faydalı ve/veya eğlenceli içerikleri müşterilerinizle paylaşmak olabilir. Bu sayede, E-ticaret sitenize olan ilgiyi artırabilir, ürünlerinize her dönem ilgi duyulmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik verdiğiniz bilgiler ve gönderdiğiniz keyifli görsel içeriklerle markanızdan gelecek e-postalara karşı merakı da artırmanız mümkün.

E-ticaret tecrübelerini benzersiz kılın

Markanız aracılığıyla edinilen online alışveriş tecrübesini markanıza özel kılmanız, diğer markaların müşterilerinizin beklentilerini karşılamakta zorlanmasına zemin hazırlar. Böylece rakiplerinizi devre dışı bırakabilir, müşterilerinizin alışveriş sürekliliğini sağlayabilirsiniz.

Bunun için örneğin, gönderdiğiniz ürünlerin paketleri içerisine, ürünü iyi günlerde kullanmalarına yönelik özel notlar, indirim kuponları ya da hediye kartları gibi küçük sürprizler ekleyebilir, müşteri memnuniyeti elde edebilirsiniz. Kargoyu teslim alan müşterilerinize geri bildirim almak adına telefon, SMS ya da e-posta ile ulaşabilir, ürünlerden memnun kalıp kalmadıklarını sorabilirsiniz. Böylece, markayla iletişimde kalmak müşterilerinize kendilerini güvende hissettirir. Güven, E-ticaret dünyasındaki en önemli parametrelerden biridir.

İlk alışverişinin ardından bir süredir E-ticaret sitenizle tekrar temasa geçmeyen müşterilerinize de benzer bir yaklaşım sergileyerek, hem onları yeni ürünlerden haberdar edebilir hem de tekrar alışveriş yapmamalarının nedenini bildirmelerini isteyebilirsiniz.

E-ticaret markaları arasında rakipsiz olmanız ve müşteri sadakatini her koşulda sağlayabilmeniz için siz de daha fazla dijital stratejiye Web Atölyesi ile ulaşabilirsiniz. Web Atölyesi’nin sunduğu ayrıcalıklardan yararlanabileceğiniz, markanız için en uygun akıllı E-ticaret paketlerine bir an önce sahip olun. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturarak, dilerseniz öncelikle online satış dünyasını deneyimleyebilir, markanızın dijital platformlarda neler yapabileceğini önceden keşfedebilirsiniz.

e-ticaret e-ticaret markaları e-ticarette pazarlama müşteri ilişkileri e-ticaret müşterisi e-ticaret müşterileri e-ticaret müşteri ilişkileri e-ticaret sitesi e-ticaret siteleri dijital pazarlama pazarlama stratejileri e-ticaret satış online satış online pazarlama
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul