Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Şirket yöneticileri sosyal medyadan stratejik olarak nasıl yararlanabilir?

Web Atölyesi olarak Bodrum bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

Sosyal Medyadan stratejik olarak nasıl yararlanabilir?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/sirket-yoneticileri-ve-sosyal-medya/'>
Sosyal Medyadan stratejik olarak nasıl yararlanabilir?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/sirket-yoneticileri-ve-sosyal-medya/'>

E-ticaret şirketleri için Sosyal Medyada yer almak ne kadar önemliyse, şirket yöneticilerinin Sosyal Medyada aktif olmaları da bir o kadar önemli. Sosyal Medya vakit geçirme ve eğlenme alanı olarak görülse de stratejik olarak yaklaşıldığında şirket yöneticileri için oldukça elverişli bir alan da oluyor.

Her teknolojik gelişmenin etkisi nasıl kullanıldığına göre değişir. Sosyal Medya da bunun iyi bir örneği. Vakit öldürmek ya da eğlenmek için yer alabileceğiniz gibi, sosyal mecralarda işinizi ve kendiniz geliştirmek için de yer alabilirsiniz. Bu nedenele de Sosyal Medyaya biraz daha stratejik yaklaşmanız gerekiyor.

Marka bilinirliğini artırmak için kullanabilirsiniz

Sosyal mecralarda bir şirketin yöneticisi olarak yer almak, o şirketle ilgili bilgileri, haberleri ve duyuruları paylaşmak için iyi bir başlangıç olacaktır. Burada birinci ağızdan şirketle ilgili duyurlar yaparak, marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Şirket yöneticisi olduğunuz için, sosyal ağınızda bağlantı kurduğunuz kişiler yine bu pozisyonlardaki kişiler olduğunda, onlara markanızı tanıtabilirsiniz.

Şirket yöneticilerinin yanı sıra sizi takip eden diğer kişilerle de iletişime geçebileceğiniz için onlara da markanızı tanıtma fırsatı bulursunuz.

Kişisel markanızı güçlendirirsiniz

Çalıştığınız ya da sahip olduğunuz şirketin yanı sıra sizin de bir kişisel kimliğiniz bulunuyor ve sektördeki önemli isimlerden biri olmak için kişisel markanızı güçlendirebilirsiniz. Sosyal mecralarda bunun için biçilmiş kaftandır diyebiliriz.

Sektördeki uzmanlığınızı burada paylaştığınız içeriklerle destekleyebilir, fikir önerilerinde bulunabilir, beğendiğiniz ve yararlı olduğunuz düşündüğünüz içerikleri paylaşabilir ya da kendi blogunuzda yazdıklarınızı burada paylaşarak fikir önderliği yapabilirsiniz. Bu tip çalışmalar kişisel markanızı güçlendirmenizde size yararlı olacaktır.

Müşterilerinize ve çalışanlarınıza teşekkür edebilirsiniz

Liderlikteki önemli unsurlardan biri de minnettarlık duygusudur. Çalışanlarınızın performanslarını övmek, müşterilerinize teşekkür etmek ve bunları yaparken kişisel dokunuşlar yapmak stratejik olarak hem markanıza hem de kendinize olumlu olarak geri dönecektir. Apple CEO’su Tim Cook, kendi Twitter hesabından devamlı olarak müşterilerine çalışanlarına dair tweetler ve fotoğraflar paylaşmakta. Bu konuda onun içeriklerini inceleyerek, onu örnek alabilirsiniz.

https://twitter.com/tim_cook

Diğer yöneticilerden ve uzmanlardan yeni şeyler öğrenebilirsiniz

Sosyal Medyayı kişisel olarak kullandığınızda, devamlı olarak burada paylaşım yapmanız gerekmiyor. Başkalarının paylaşımlarını da takip edebilirsiniz. Sektördeki diğer uzmanların hesaplarını takip ederek, onlardan yeni bilgiler edinebilirsiniz.

Rakip analizi yapabilirsiniz

Rakip firmaların yöneticileriyle bağlantı kurabilir, onların şirket hesaplarını takip edebilir ve böylelikle rakip firmaların analizini yapabilirsiniz. Sosyal mecralar üzerinde bu şirketlerin ya da yöneticilerin ne kadar aktif olduklarını ve ne tür içerikler paylaşarak, takipçileriyle nasıl bir etkileşimleri olduğunu gözlemlemek, kendi firmanızın Sosyal Medya pazarlamasında katkıda bulunmanızı sağlayacaktır.

Yayıncılarla iletişim içinde olabilirsiniz

Marka bilinirliğinizi artırmanın en iyi yöntemlerinden biri de sektörel yayın yapan yayıncılarla etkileşimde olmaktır. Sosyal mecralar üzerinde bu kişi ve kurumlarla iletişim içinde olarak, onlarla sohbet edebilir ve yeri geldiğinde onlarla bazı duyuruları paylaşarak, markanız hakkında bilgi paylaşmalarını isteyebilirsiniz.

Dijital yayınlarla bu tür etkileşimlerin oldukça faydası oluyor; çünkü bu kurumların takipçilerine de ulaşma fırsatı bulabiliyorsunuz. Onlarla sosyal mecralar üzerinden soru cevap etkinlikleri düzenleyebilir ve böylelikle marka bilinirliğinizi artırıp, potansiyel müşterilerinizle birebir iletişim kurma fırsatı yakalayabilirsiniz.

şirket yöneticileri ve sosyal medya yöneticiler neden sosyal medyada olmalı yöneticilerin sosyal medya hesapları e-ticaret bilgi bankası sosyal medya pazarlaması
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul