Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Facebook potansiyel müşteri reklamları e-ticaret sitelerine neler sunuyor?

Web Atölyesi olarak Muş bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret siteleri için Facebook potansiyel müşteri reklamları neler sunuyor?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-siteleri-icin-facebook-potansiyel-musteri-reklamlari-neler-sunuyor/'>
E-ticaret siteleri için Facebook potansiyel müşteri reklamları neler sunuyor?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-siteleri-icin-facebook-potansiyel-musteri-reklamlari-neler-sunuyor/'>

Küçük bir bütçeyle etkili sonuçlar elde etmeye olanak sağlayan Facebook’un birbirinden farklı reklam modellerine artık internet kullanıcıları da, şirketler de iyiden iyiye alıştı. Farklı profillerden birçok kişinin bilgilerine sahip olan bu devasa sosyal ağ, barındırdığı bilgileri markaların hizmetine sunmak için reklam modelleri geliştirmeye devam ediyor.

Facebook, potansiyel müşteri reklamları, bir diğer deyişle lead ads ile markaların reklamlarını yaparken kullanıcı verilerine erişmesini de kolaylaştırıyor. Üstelik tamamen kullanıcının kendi isteğiyle vereceği bilgiler sayesinde markalar, istedikleri kullanıcı verilerine izinli bir şekilde ulaşıyor.

Peki diğer Facebook reklam modelleri ile de markaların düşük bütçeler harcayarak hedef kitlelerine ulaşmasını sağlayan Facebook’un potansiyel müşteri reklamları, E-ticaret siteleri için ne gibi avantajlar sunuyor?

Daha çok kişiye, daha kolay ulaşabilme olanağı

Dünyanın hemen her köşesinden kullanıcıların yoğunlukla kullandığı Facebook, doğru müşteri kitlesine ulaşabilmek için markalara oldukça elverişli bir ortam sunuyor. Bu yüzden Facebook gibi bir ortamda reklam yayınlayarak belirlediğiniz çerçevedeki kullanıcıların karşılarına çıkmak, geleneksel reklam modellerine kıyasla çok daha kolay. Özellikle potansiyel müşteri reklamları ile kitlenizi elinizle koymuş gibi bularak onlara hem reklamınızı yapabilir hem de istenen eylemi daha pratik bir şekilde gerçekleştirmelerine imkan tanıyarak kitlenizi memnun edebilirsiniz.

Potansiyel müşteri veri tabanı oluşturma imkanı

Kullanıcıların E-ticaret sitenize üye olma aşamasında onlardan istediğiniz bilgiyi alabiliyor ve daha sona gerekli süreçlerde bu bilgileri kullanabiliyorsunuz. Ancak henüz üye olmayan potansiyel müşterilerinize kendinizi göstermeniz için birçok farklı yol denemeniz gerekebiliyor.

Facebook potansiyel müşteri reklamları sayesinde potansiyel müşterilerin bilgilerine ulaşmak için eskisi kadar uzun bir süreçten geçmek gerekmiyor. Bu reklam modeli sayesinde E-ticaret siteleri, Facebook’taki potansiyel müşterilerinin e-posta, yaşadığı şehir, medeni durum, cinsiyet gibi istediği bilgilerine kolayca ulaşmak mümkün.

Potansiyel müşterilerin bilgilerine ulaşan E-ticaret siteleri bu bilgileri daha sonra kullanmak için de veri tabanı oluşturabilir. Hatta veri tabanındaki bilgilerden yola çıkarak potansiyel müşterilerin gerçek müşteriler olmalarını sağlamak için çeşitli adımlar atabilir.

Değer önerisini daha fazla ön plana çıkarabilme fırsatı

E-ticaret sitesi ile ilgili bir promosyonu, kampanyayı ya da teklifi potansiyel müşterilere Facebook üzerinden bu reklamlar yoluyla duyurabilen E-ticaret siteleri, kullanıcılarını eyleme geçirecek çağrılarda bulunabiliyor. Diyelim ki potansiyel müşterilerinize sitenizde sezon indirimi gerçekleştiğinden haberdar etmeniz gerekiyor. Potansiyel müşteri reklamları ile onları indirimden haberdar edebileceğiniz gibi “Daha Fazla Bilgi” butonuna tıklamalarını sağlayarak Facebook profillerinde yer alan bilgilerin dışında kendileri ile ilgili başka bilgileri vermeleri karşılığında sitenizle ya da istediğiniz konuyla ilgili daha kolay bilgi almalarını sağlayabiliyorsunuz.

Üstelik potansiyel müşteri reklamlarında kullanılabilen eylem çağrısı “Daha Fazla Bilgi” ile sınırlı değil. “Abone Ol”, “Şimdi Başvur”, “Kaydol”, “Teklif Al” ve “İndir” gibi eylem çağrılarından E-ticaret sitesinin reklamında sunulacak değer önerisine göre birini seçme şansı da bulunuyor.

Potansiyel müşteri reklamları gibi birçok reklam modeli ile Facebook, E-ticaret sitelerinin müşteri portföyünü artırabilecekleri araçlar sunmaya devam ediyor. Potansiyel müşterileri etkileyecek bir diğer faktör ise E-ticareti gerçekleştirdiğiniz sanal mağaza. Bunun için hemen Web Atölyesi demo hesabınızı oluşturun; müşteri beklentilerini karşılayacak bir sanal mağazaya hemen sahip olun.

facebook sosyal medya facebook reklamları facebook reklamcılığı facebook eticaret sosyal medya eticaret sosyal ticaret sosyal eticaret facebook eticaret reklamları lead ads facebook lead ads facebook potansiyel müşteri reklamları potansiyel müşteri reklamları dijital pazarlama sosyal medya pazarlaması
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul