Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Markanızı sosyal mecraları kullanmadan nasıl tanıtabilirsiniz?

Web Atölyesi olarak Bodrum bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

İnternet üzerinden satış yapanların, pazarlama için en sık başvurduğu yöntemlerden biri Sosyal Medya pazarlama; ancak Sosyal Medyada yer almayan hedef kitlelerinizin de olabileceğini unutmamanız gerekiyor.

Sosyal mecralarda yer almayan kişilere ulaşmak için, bu pazarlama yöntemlerinin dışına çıkmanız gerekecektir. Sosyal Medya dışında kullanabileceğiniz birçok pazarlama yöntemi bulunmaktadır ve bu reklamlarla sosyal mecralardakilerden farklı hedef kitlelere ulaşabilirsiniz.

İçerik pazarlama

Bazı kullanıcılar sosyal mecralarda yer almasalar bile, internet kullanıyorlar. İnternet üzerinde yaptıkları arama sonuçlarında onların karşılarına çıkabilmek için içerik pazarlama çalışmalarından faydalanabilirsiniz.

Ürünlerinizle ilgili hazırladığınız içerikleri blog sayfanızda yayınlayabilir ve böylelikle, arama motorları için içerik oluşturmuş olursunuz. İlgili anahtar kelimeleri arayanlar ya da belli sorgulamalar yapan kişiler, içeriklerinize arama motorları üzerinden ulaşabilirler.

Haberlere çıkın

Her akşam yayınlanan akşam haberlerine çıkmanızdan bahsetmiyoruz; fakat sektörünüzle ilgili yayın yapan blogger’larla ya da dijital yayıncılarla iletişime geçerek sizinle ilgili haber yapmalarını isteyebilirsiniz. Bu yayınların belli bir takipçi kitlesi oluyor ve burada sizinle ilgili bir haber çıktığında, doğal olarak bu kanalları takip eden kişilere kendinizi göstermiş olursunuz.

Dijital kanalların yanı sıra, yerel radyo ve televizyon programlarına konuk olarak da markanızı tanıtma fırsatı bulabilirsiniz. Yerel gazete veya sektörel dergilerle de iletişime geçerek, bu kanalları da reklam için kullanabilirsiniz.

Bilboard reklamları

Bilboard reklamları da markanızı tanıtmak için faydalı olabilecek alanlardan biri. Özellikle konum bazlı hizmetler veriyorsanız, hizmet alanınızı kapsayan bu bölgelerdeki bilboardlara reklam vererek, tüketicilere ulaşabilirsiniz. Bilboardlara reklam verme ücreti genellikle konumlara göre daha değişebiliyor ve kalabalık alanlardaki bilboardların reklam ücretleri daha pahalı olabiliyor. Reklam bütçenize ve ulaşmak istediğiniz kitlelere göre bu reklamları göz önünde bulundurabilirsiniz.

Dergi ve gazetelere reklam verin

Sosyal mecraları kullanmaya kişilere ulaşmak için dergi ve gazetelerin reklam alanlarından yararlanabilirsiniz. Basılı gazete ve dergi kullanımı eskisi kadar yaygın olmasa da, Türkiye’deki birçok tüketici, günlük gazetelere ilgi gösteriyor. Bu mecralarda markanızla ilgili reklamlar koymak, bu gazeteleri takip eden kişilere ulaşmanızı sağlar.

Bunların yanı sıra, sektörel dergilere reklam vermeyi de değerlendirebilirsiniz. Sektörün yakından takip eden kişilerin birçoğu bu dergilere ilgi gösteriyor ve bu dergiler sayesinde bu kişilere markanızın sunduğu hizmet ve ürünleri gösterebilirsiniz.

Araç giydirme reklamlarından yararlanın

Özellikle büyük şehirlerde, trafikteki araçların üzerine giydirme reklamlar alınıyor. Trafikte vakit geçiren kişilere yönelik hazırlanan bu reklam yöntemi sayesinde, özellikle trafiğin yoğun olduğu işe gidiş ve geliş saatlerinizde, markanızı tanıtabilirsiniz.

Bu reklamların ne kadar verimli olduğu tartışılabilir; ancak reklamınızda kullandığınız eyleme çağrı sloganları veya mesajlarınız tüketicilerin bilinçaltlarına işleyebilir. Bu nedenle de fiziki reklamlar konusunda yatırım yapmayı düşünüyorsanız, bu reklam yöntemini de gözden geçirebilirsiniz.

Etkinliklere sponsor olun

Sektörünüzle ilgili olmasa dahi farklı etkinliklere sponsor olmanız da markanızı duyurmanıza yardımcı olacaktır. Bu etkinliklerde ana sponsor olmanız durumunda, oradaki standlarda markanızı tanıtacak ürünler veya hizmet sunabilirsiniz.

Büyük organizasyonların yanı sıra hayır kurumlarının düzenlediği etkinliklere sponsor olarak da dikkat çekebilirsiniz.

E-posta pazarlama

Sosyal mecralarda aktif olmayan; ancak interneti kullanan kişilere ulaşmak için e-posta pazarlama çalışmalarından da yararlanabilirsiniz. Sitenizi ziyaret eden kişileri e-bültenlerinize çekerek, onlara ürün ve hizmetlerle ilgili ekstra bilgiler ve yeni ürünlerle ilgili fırsatları göndereceğinizi belirtebilirsiniz.

E-posta pazarlama E-ticaret firmalarının en sık kullandığı pazarlama yöntemlerinden biri ve bu listelere abone çekmeyi başarırsanız bu yöntemden iyi sonuçlar alabilirsiniz. Tabii ki e-posta gönderimlerinde spam yapmamaya ve kullanıcılara bir değer sunabilecek içerikler hazırlamanızda da yarar var.

bilboard reklamları sosyal mecra harici reklamlar marka tanıtmak reklam vermek e-ticaret bilgi bankası reklam
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul